Ekspertise til at vedligeholde og videreudvikle din løsning

SERVICEAFDELINGEN

FOKUS PÅ SERVICE

I Projectum, stiler vi efter at give den bedste service til alle kunder og til dette har vi en specialiseret serviceafdeling. Vores mål er at give den nødvendige hjælp og ekspertise til at vedligeholde og udvikle din løsning, efter den er blevet implementeret og den daglige drift tager over.

Serviceafdelingen håndterer alle indkomne sager fra kunder, som har en Service Level Agreement (SLA) og vi benytter sig af alle medarbejdere i Projectum, herunder Microsoft MVP’er, solution leads og senior profiler, samt medlemmer af projektteams. Dette gør det muligt for os at levere hurtige og troværdige løsninger -hver gang. Alle sager er dokumenterede og vi drager nytte af videndeling som fundamentet for at kunne levere den løsning, som dækker det opståede behov.

FORDELE VED EN
SERVICE LEGAL AGREEMENT

  • adgang til en portal for navngivne ressourcer
  • en Service Manager der fungerer som din primære kontakt
  • governance-møder med fokus på fremdrift
  • et differentieret service setup
KONTAKT OS

"Vores oplevelse er at arbejde med et kompetent og dedikeret team"

BARBARA ANN SCHMIDT, PPM MANAGER, VELUX


"Vi udviklede vores Project Online løsning i tæt samarbejde med Projectum - og for at sikre konstante forbedringer, fortsætter Projectum med at være vores udvalgte Project Online partner. Vores oplevelse er at arbejde med et kompetent og dedikeret team, som fokuserer på et langsigtet partnerskab, som ikke "kun" leverer enkeltstående leverancer, og dette er meget vigtigt for os."

 

Vi støtter dig og din løsning Få en Service Level Agreement i dag!

Få vores nyhedsbrev

Gå aldrig glip af værdifuld viden!