EN LØSNING TIL PROFESSIONAL SERVICE VIRKSOMHEDER

PROJECT SERVICE FOR DYNAMICS 365

[OM] LØSNINGEN

Projectum har en integreret Microsoft Dynamics 365 Løsning til Professional Services virksomheder. Denne løsning er bygget i Project Service Automation for Dynamics 365 og tilbyder en holistisk tilgang til Projekt- og Porteføljestyring. Løsningen er særlig relevant for eksternt fokuserede virksomheder med store behov for brobygning mellem salg, start og ekskevering af projekter og fakturering af eksterne kunder.

 

  • Salgsmodulet af Microsoft CRM; til håndtering af tidlig pipeline projekter og facilitering af salgsprocesser. 
  • Project Services Automation (PSA); for porteføljeoverblik og planlægning/initiering af dine projekter.
  • Et ressourcestyringsmodul i PSA; for at sikre en god ressource- og allokeringsproces, samt allokering af de rette ressourcer med de rette kompetencer til dine projekter.
  • Fundamental projekt- og porteføljediscipliner såsom Porteføljeanalyse, styring af arbjedsprocesser, programstyring samt Porteføljerapportering og Dashoards.
  • Et Field Service modul; til opgavestyring rettet mod kunder
  • Ensformig tidsregistrering på tværs af alle moduler; for overblik af arbejde fordelt på sager, ordrer, projektarbejde og ikke-relateret projektarbejde.
  • Ensformig fakturering baseret på registrering godkendt af managers i løsningen.

Vores Project Services løsning er primært bygget for Professional Services virksomheder indenfor:

  • 1. Klassisk PSFs (Konsulent- og andre eksternt fokuseret virksomheder)
  • 2. Professionelle campuser (f.eks. hospitaler)
  • 3. IT or Management konsulenthuse
  • 4. Teknologisk drevede erhverv (f.eks. R&D virksomheder/afdelinger, biotek, andre industrielle virksomheder med ekstern fokus).

* Hvis du ikke passer ind under ovenstående erhverv, men repræsenterer en virksomhed karakteriseret af høj vidensintensitet, mange projekter og med ekstern fokus, så vil vores Dynamics 365 stadig være relevant for dig.

  • Unik support til både salgsprocessen (pipeline) og projekter (gatemodellen)
  • Planlæg og lever succesfulde projekter baseret på projektstatus og overblik af fremgang på projekterne
  • Forøg produktiviteten med effektiv dokumentstyring i dine projekter
  • Optimer din ressourceallokering med effektiv ressourcestyring inkl. et kompetenceoverblik og bookingfunktion
  • Forudsig projektindtjening med funktioner som Gantt chart og projektplanlægning - både på omkostnings- og ressourceniveau
  • Forøg fakturerbare timer når forbrugt tid og omkostninger på projekter er faktureret
  • Nyskab med en moderne og tilpasselig platform
Projectum
Kundecase

Tabellae er en af de virksomehder som har haft succes med implementeringen af Microsoft Dynamics 365. Og med hjælp fra Projectum har de opnået deres mål om bedre overblik og bedre udnyttelse af forretningen.

STØTTER

HELE CYKLUSSEN


Baseret på Dynamics platformen, støtter vores løsning hele projektcyklussen fra første salgs- og projektaktiviteter, til projekteksekvering, over til vedligeholdelse og support efter projektet er leveret.

EN HOLISTISK

LØSNING


Mod anmodning, kan Projectum også aktivere Service Portal komponenten, for at sikre korrekt og god kundesupport via håndtering af sager og SLA's. Projectum Løsningen forbinder de forskellige kompenenter i Microsoft Office 365 og tilfører dermed øget værdi ved at have en holistisk løsning.

UDVIDET FORDELE

Optimering af ressourcer
Effektiv styring af fremtidige projekter
Facilitering af samarbejde og visualisering af værdier
Forbedret ressourceoverblik
Forøgning af fakturerbare timer
Forudsig projektindtjening
Bedre planlægning af projekter
Forøger produktivitet

PRIS

PAKKEN


Vil du lære mere om denne løsning? Udyld nedenstående formel for at få mere information om løsningen. Så snart vi har modtaget din information, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige konsulenter.

Anmod om pris! Vi vender tilbage så snart vi hører fra dig.

Få vores nyhedsbrev

Gå aldrig glip af værdifuld viden!